Pozyskiwanie klientów nigdy nie było sprawą prostą. Jedynie inwestycja w reklamę mogła przynieść zamierzony skutek. Może się wydawać, iż kiedyś zadanie to było jednak nieco łatwiejsze. Tradycyjne formy reklamowe takie jak systemy wystawiennicze nie wymagały nieustannych działań optymalizacyjnych, jak jest w przypadku internetowych kampanii reklamowych.
- Jak przygotować stoisko firmowe na event?
- Stojaki reklamowe – jak skutecznie przyciągnąć klientów?
- Sztuka reklamy – o czym pamiętać?
Nie każdy rodzi się marketingowcem. Nie każdy także jest specjalistą od grafiki. Jednak jeżeli zależy Ci na tym, aby skutecznie wypromować swoją markę, to w kwestii, jaką są systemy wystawiennicze, lepiej jest polegać na doświadczeniu firm z branży, niż na własnych przekonaniach estetycznych. Nie zawsze bowiem to, co dla jednego jest ładne, okazuje się także skuteczne pod względem marketingowym.
Jak przygotować stoisko firmowe na event?
Potykacze i stojaki reklamowe? A może pełnowymiarowe standy? Na co się zdecydować przygotowując stoisko firmowe na ważne wydarzenie biznesowe? Sporo zależy od charakteru danej imprezy oraz od tego, jak dużo miejsca ma się do dyspozycji. Całą scenerię należy zaplanować w taki sposób, aby potencjalnemu klientowi czy partnerowi biznesowemu jak najlepiej przybliżyć firmę oraz jej ideę. Stoisko powinno rzucać się w oczy, jednak tylko na tyle, by przyciągnąć uwagę i życzliwe zainteresowanie. Przesada w każdą stronę jest zła i może przynieść negatywne skutki dla wizerunku firmy.
Stojaki reklamowe – jak skutecznie przyciągnąć klientów?
W pierwszej kolejności musisz się dowiedzieć tego, w jakich warunkach będzie przebiegało wydarzenie, na którym masz zamiar promować swoją działalność. Czy będzie ono zorganizowane na przestrzeni otwartej, czy też w zadaszonym pomieszczeniu. W przypadku numer jeden koniecznie pomyśl o namiocie – pogoda lubi spłatać figla nawet w środku upalnego lata. Gdy event organizowany jest w hali wystawienniczej, to zaprojektowane na miarę stojaki reklamowe w zupełności wystarczą. Należy zadbać o to, aby potykacz w jak największym stopniu współgrał z identyfikacją wizualną Twojej marki.
Sztuka reklamy – o czym pamiętać?
Jak już wyżej zostało napomknięte, nadmiar nośników reklamowych na małej przestrzeni może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Warto dokładnie przemyśleć strategię marketingową firmy, umieszczając na stojakach reklamowych i banerach informacje wyłącznie najważniejsze. Dzięki temu klient jak na przysłowiowej dłoni dostanie to, o co mu chodzi. Projektując reklamy czy stoiska na targi, dobrze jest korzystać z usług doświadczonych firm, wówczas jest zdecydowanie większa szansa na sukces.